Digitális marketing képzések

Digitális marketing képzések és mentorprogramok

Az egészségügyi szolgáltatások iránti bizalom ma már nemcsak a rendelő falai között épül. A páciensek egyre gyakrabban keresnek orvost, rendelőt vagy kezelést online – és döntéseiket sokszor az alapján hozzák meg, amit az interneten látnak. Ebben a versenykörnyezetben már nem elég jó orvosnak lenni: fontos, hogy szakmai hitelessége az online térben is tükröződjön.

Digitális marketing képzéseink és személyre szabott konzultációink abban segítenek, hogy Ön magabiztosan használja a modern eszközöket – akár egyéni praxisról, akár nagyobb intézményről van szó. Nem technikai zsargon, nem általános megoldások – hanem konkrét, orvosokra szabott, eredményorientált tudás, amit beépíthet saját működésébe.

Kiknek ajánljuk digitális marketing képzéseinket?

Digitális marketing képzéseinket kifejezetten olyan egészségügyi szakembereknek ajánljuk, akik szeretnék hatékonyabban elérni pácienseiket, növelni online jelenlétüket, és versenyképesebbé válni a modern egészségügyi piacon.

Legyen Ön szakorvos, magánrendelést vezető szakember, vagy egészségügyi szolgáltató intézmény vezetője – képzéseink gyakorlatorientált tudást nyújtanak, amelyeket azonnal alkalmazhat saját praxisában.

Akkor is Önnek szól, ha most ismerkedik a digitális eszközökkel, és akkor is, ha már jelen van online, de szeretné hatékonyabbá tenni kommunikációját és hirdetéseit. Célunk, hogy az orvosi szakértelmet összekapcsoljuk a korszerű marketingmegoldásokkal

(Digitális) marketing alapok

Közösen megértjük a marketing alapjait, mi és hogyan működik és hogyan lesz belőle bármi digitális. Optimális esetben praxisra szabva.

Moduláris digitális képzés

Célunk jobban elmerülni egy választott témában. Lehet ez stratégia, lehet ez keresőhirdetések. Mehetünk nulláról, vagy elemezhetünk adott szituációt, projektet.

Marketinges másodvélemény

Sok a megjelenés, sok a kattintás és mégsincs eredmény? Nahát. Olvasson tovább, ha kétségei vannak a jelenlegi marketingesekkel kapcsolatban.

Közös döntéselőkészítés

Egy nagy projekt, vagy induló kampány előtt jól jönne egy objektív szakvélemény, vagy külső nézőpont? A jó kérdéseket feltenni a legjobb érzés.

Egy órás beszélgetések digitális marketing és üzletfejlesztési kihívásokról. Instant megoldások helyett hosszú távú stratégiai irány, sok kérdéssel és személyre szabott útmutatással.

Kiscsoportos foglalkozás

Néhány fős, tematikus képzések digitális marketing témában, workshop jelleggel. Maximum 4 fő és 6 óra. Többet senki sem bír. 

A képzéseket tartja

A képzéseket és konzultációkat Bárándi Gergő vezeti, aki tíz éve foglalkozik digitális marketinggel, különösen az egészségügyi szektor online jelenlétének és páciensútjainak optimalizálásával

Munkája során országos kampányok stratégiai irányításától kezdve magánrendelők digitális fejlesztéséig számos területen bizonyított.

Komplex projektmenedzsment tapasztalata biztosítja a digitális stratégiák pontos megtervezését és következetes megvalósítását, miközben mély technológiai ismeretei lehetővé teszik az eszközök és rendszerek szakszerű kiválasztását és integrálását.

Képzésein gyakorlatban hasznosítható, célzott tudást ad át – orvosokra és praxisra szabottan, közérthetően, az online hitelességet és növekedést szem előtt tartva.

 

Gyakran ismételt kérdések

A képzést egészségügyre specializált marketing szakember tartja, több száz orvosi projekt tapasztalatával. A példák, eszközök, és stratégiák mind a praxisvezetés és páciensszerzés témájához kapcsolódnak.

Igen, ajánljuk a „Döntéselőkészítés” modul is, amelyben segítenek megérteni, hogy mit kérjen, mire figyeljen, és hogyan kerüljön el rossz döntéseket vagy felesleges költségeket.

Ebben az esetben a „Marketing másodvélemény” szolgáltatást érdemes kérni. Ez független szakmai elemzés: megvizsgálják, mi nem működik, és hogyan lehet javítani.

Igen. Ha többen kommunikálnak páciensekkel (pl. asszisztensek, recepciósok), hasznos, ha közös nyelvet beszélnek, értik a digitális eszközök működését, és egységesen képviselik a praxis arculatát.

Igen, sőt. Az orvos-páciens kommunikáció ma már részben online történik – ez nem „üzletieskedés”, hanem tudatos és hiteles jelenlét. A képzés pont abban segít, hogy ezt a szerepet orvosként, önazonosan tudja betölteni.

Igen, mert a legtöbb ajánlás után az emberek rákeresnek Önre, és ha nem találják meg hiteles forrásból vagy nem tudnak könnyen időpontot foglalni, elmennek máshoz. A digitális jelenlét nemcsak új betegeket hoz, de a meglévő bizalmat is erősíti.

Igen, sőt, több képzésünk keretében is a legoptimálisabb, ha saját hirdetési fiókok eredményét tudjuk közösen átnézni.

Ez nem probléma, hanem lehetséges kiindulópont. A képzés egyik fő célja, hogy érthetően, alapoktól magyarázzon – technikai zsargon és felesleges bonyolítás nélkül. Már sok orvos kezdett nulláról, és vált néhány hét alatt magabiztosabbá.

Jelentkezés képzéseinkre, programjainkra

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailben, vagy az űrlapon keresztül!

Telefonszám: +36 30 8765 079

E-mail: info@paciensmarketing.hu

Bárándi Gergő, tulajdonos – PáciensMarketing