Egy jól megalapozott döntés az orvosi praxis digitalizációjában nemcsak időt és energiát spórolhat, hanem meghatározhatja a következő évek sikerét is.
Ebben segítünk Önnek: strukturált folyamaton keresztül közösen tárjuk fel az igényeket, a lehetőségeket és a legjobb megoldási irányokat. A cél: biztos alapokon nyugvó, tudatos döntéshozatalhoz segíteni. Nem belemagyarázni szeretünk, hanem a jó kérdések által megértetni és előre mozgatni a folyamatokat.
A közös döntéselőkészítésünk egy koncentrált, 3-5 órás folyamat, amely négy egymásra épülő szakaszból áll.
konkrét javaslatokat fogalmaz meg a döntés előkészítésére vagy meghozatalára
Az alábbiakban néhány gyakran felmerülő kérdés mutatunk, ahol releváns lehet a közös munka egy-egy fontosabb döntés előtt. Egyedi problémák esetén is állunk rendelkezésre, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben, telefonon, vagy a lenti űrlapon.
Segítünk tisztán látni, mi az, ami valóban szükséges, mi az, ami csak „divat”, és hol tud értéket teremteni egy jól megválasztott fejlesztés az Ön működésében.
Akár weboldal, időpontfoglaló rendszer, hirdetési kampányok vagy közösségi média: segítünk rendszerezni a lehetőségeket, priorizálni és egy olyan döntést hozni, ami illeszkedik az Ön idejéhez, céljaihoz, praxisához.
Támogatást nyújtunk abban, hogyan bízzon meg külső szakemberekben, milyen feladatokat érdemes kiadni és hogyan tartsa kézben a kommunikációt úgy, hogy ne veszítse el a kontrollt.
Közösen kialakítjuk azokat a mérőszámokat, amelyek alapján Ön átláthatja a megtérülést, és magabiztosan hozhat döntéseket.
Közösen elemezzük, mikor és hogyan érdemes hirdetni, hogy ne csak költség, hanem megtérülő befektetés legyen.
Olyan orvosoknak, praxisvezetőknek vagy egészségügyi szakembereknek, döntéshozóknak,
akik előtt üzleti, marketing- vagy működésfejlesztési döntés állnak, de még nem egyértelmű, merre érdemes elindulni,
akik több lehetőség vagy partnerajánlat között mérlegelnek,
vagy akik szeretnék külső, szakmai nézőpontból is átlátni a helyzetüket, mielőtt hosszabb távra elköteleződnének.
Ajánljuk mindazoknak, akik a fontos döntések előtt nemcsak információt, hanem rendszerezett megértést és átgondolt javaslatokat keresnek.
Az, hogy Ön biztos kézzel tudjon dönteni. Nem szoftvert, nem képzést, hanem helyzetértést és megoldási javaslatokat adunk. A cél, hogy pontosan lássa, mire van szüksége, milyen irányba érdemes elindulni, és milyen erőforrásokra lesz szükség ehhez.
Nyitottsággal, kérdésekkel és őszinte visszajelzéssel
A közös döntéselőkészítés alapja a nyitott párbeszéd. Fontos, hogy őszintén beszéljünk az elvárásokról, a jelenlegi helyzetről és a lehetséges megoldásokról. Csak így érthetjük meg igazán az Ön praxisának egyedi igényeit, és alakíthatunk ki személyre szabott, működő stratégiát. Kérdéseink segítenek feltárni az esetleges bizonytalanságokat, illetve tisztázni, mely területeken van szükség fejlesztésre.
Célszerű, ha van egy rövid áttekintése az aktuális digitális eszközeiről
A hatékony döntéselőkészítéshez elengedhetetlen, hogy áttekintsük, milyen digitális eszközöket és megoldásokat használ jelenleg. Ide tartozik a praxis honlapja, az időpontfoglaló rendszer, az alkalmazott kommunikációs csatornák (például e-mail, közösségi média vagy SMS értesítések). Ez az áttekintés segít felmérni, hogy mely elemek működnek jól, hol vannak hiányosságok vagy fejlesztési lehetőségek.
Hasznos, ha átgondolja: milyen céljai vannak 6–12 hónapos távlatban, és milyen kihívásokat tapasztal jelenleg
Ahhoz, hogy a javasolt fejlesztések valóban hasznosak legyenek, érdemes előre meghatározni, milyen eredményeket szeretne elérni a következő időszakban. Legyen szó páciensek számának növeléséről, adminisztrációs terhek csökkentéséről vagy praxis imázsának erősítéséről. Emellett fontos, hogy őszintén felmérje a jelenlegi működés során felmerülő nehézségeket és problémákat, hiszen ezek is meghatározzák a leginkább célravezető fejlesztéseket.
Jelentkezzen képzéseinkre telefonon, email-ben, vagy az űrlapon keresztül.
Telefonszám: +36 30 8765 079
E-mail: info@paciensmarketing.hu
Bárándi Gergő, tulajdonos – PáciensMarketing