Marketing másodvélemény

Marketing másodvélemény egészségügyi szakembereknek

Sok cégvezető és praxisvezető tapasztalja, hogy jelen vannak a digitális térben: futnak hirdetések, pörög a közösségi média, jönnek a kattintások, mégsem érzik úgy, hogy ténylegesen működne a marketingjük. Hiába emelik a költéseket, de valahogy nem jön több időpontfoglalás, nincs több bevétel.

A marketing másodvélemény ebben próbál segíteni. Nemcsak kampányait nézzük át szakmai szemmel, hanem segítünk Önnek megérteni, mi történik a háttérben. A közös munka során fejlődik a digitális marketinghez kapcsolódó stratégiai, analitikai és megrendelői gondolkodása is, hogy tudatosabban irányíthassa saját jelenlétét, és valóban eredményalapú döntéseket hozhasson.

Marketing másodvélemény lehetőségek

Tünetek ellenőrzése

Ha "rossz a közérzet" az eredmények miatt
250
  • Eredmények előzetes bekérése
  • 1 órás konzultáció
  • Írásos összefoglaló és személyre szabott akcióterv

Stratégiai diagnózis

Megnézzük, mit mutat a nagylabor
500
  • Eredmények előzetes bekérése
  • 1 órás konzultáció a problémákról
  • Mélyelemzés, problémafeltárás
  • 1 óra konzultáció a lehetséges megoldásokról
  • Írásos összefoglaló és személyre szabott akcióterv

Kiknek ajánljuk marketing másodvéleményünket?

Ha sok a megjelenés és kattintás, de az üzleti eredmény elmarad, itt az idő, hogy kritikusabb szemmel nézze a nagy számokat.

A marketinges szakmában előfordulhat, hogy a látványos számok mögött nincs valódi stratégia vagy mérhető eredmény – csak zaj és felesleges költségek.

Marketing másodvéleményünkkel azoknak segítünk, akik nem akarják tovább elfogadni a homályos riportokat és népszerű marketinges kifejezéseket, hanem tisztán, objektíven szeretnék látni, mi működik és mi nem. Így elkerülheti, hogy a marketingje csak látványos, de hatástalan legyen.

Ha úgy érzi, hogy az eddigi marketingmunka inkább keltett zajt, mint hozott valódi eredményt, ez a program Önnek szól.

Ajánljuk:

  • magánorvosoknak, praxistulajdonosoknak,
  • szakorvosoknak, akik szeretnék jobban érteni a digitális jelenlét működését,
  • rendelők marketing aktivitásáért felelős vezetőknek,
  • magánegészségügyi szolgáltatók marketingeseinek

A marketing másodvélemény célja

A marketing másodvélemény nem kritikát vagy leszólást jelent, hanem egy támogató, konstruktív segítséget.

Célunk, hogy kívülállóként, objektíven átnézzük az eddigi marketingtevékenységeket és megmutassuk, hol lehet javítani, egyszerűsíteni vagy éppen megerősíteni a stratégiát és az aktivitásokat.

Nem azért vagyunk itt, hogy bíráljunk, hanem hogy együtt találjunk megoldásokat, amelyekkel a marketing valóban hatékonyabbá válhat. Hiszünk abban, hogy a jó marketing alapja a tiszta, tényeken alapuló visszajelzés és az együttműködés.

Hogyan tovább a marketing másodvélemény után?

A másodvélemény nem egy végállomás, hanem egy kiindulópont. Miután feltártuk és megvizsgáltuk a jelenlegi helyzetet, közösen átbeszéljük az eredményeket és a legfontosabb tanulságokat.

Ezután három út állhat nyitva:

  1. Gyors beavatkozás
    Ha a probléma könnyen azonosítható és kezelhető, azonnali javaslatokat adunk a korrekciókra, hogy minél előbb javuljanak az eredmények.

  2. Stratégiai átalakítás
    Ha a helyzet összetettebb, segítünk egy részletesebb, hosszabb távú marketingstratégia kidolgozásában, amely biztos alapokra helyezi a marketingtevékenységet.

  3. Képzés és támogatás
    Ha szeretné, hogy Ön vagy csapata mélyebben is értse és irányítsa a marketinget, testreszabott képzéseket és konzultációkat kínálunk.

A marketing másodvélemény így nemcsak feltárja a gondokat, hanem konkrét, működő megoldásokhoz vezet, amelyekkel hosszú távon is eredményesebbé teheti marketingjét.

Hogyan kérhet marketing másodvéleményt?

A másodvéleményhez a kapcsolatfelvételi űrlap az oldal alján található, itt választhatóak ki a másodvélemény lehetőségek is. Kérjük, ha lehetősége van rá, az Üzenet részben küldjön el nekünk minél több információt.

Mivel készüljek előzetesen a marketing másodvéleményhez?

Ahhoz, hogy a másodvélemény minél pontosabb és hasznosabb legyen, érdemes előre összegyűjteni néhány alapvető információt és anyagot:

  1. Marketinganyagok
    Korábbi hirdetések, kampányok, kreatívok, landing oldalak linkjei vagy képei.

  2. Eredmények és statisztikák
    Kampányok teljesítményadatai (pl. kattintások, megjelenések, konverziók, költségek), Google Analytics és/vagy hirdetéskezelőből exportált riportok.

  3. Marketingcélok és elvárások
    Mi volt a kiinduló cél? Milyen eredményeket szeretne elérni?

  4. Jelenlegi marketingstratégia
    Ha van, összefoglaló arról, hogyan épül fel a marketing, milyen csatornákat használnak, milyen üzenetekkel dolgoznak.

  5. Problémák és kérdések
    Mik a legnagyobb kihívások? Mely területeken szeretne változást vagy javulást?

Kapcsolatfelvétel a másodvéleményhez

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, email-ben, vagy az űrlapunkon keresztül!

Telefonszám: +36 30 8765 079

E-mail: info@paciensmarketing.hu

Bárándi Gergő, tulajdonos – PáciensMarketing