Sok cégvezető és praxisvezető tapasztalja, hogy jelen vannak a digitális térben: futnak hirdetések, pörög a közösségi média, jönnek a kattintások, mégsem érzik úgy, hogy ténylegesen működne a marketingjük. Hiába emelik a költéseket, de valahogy nem jön több időpontfoglalás, nincs több bevétel.
A marketing másodvélemény ebben próbál segíteni. Nemcsak kampányait nézzük át szakmai szemmel, hanem segítünk Önnek megérteni, mi történik a háttérben. A közös munka során fejlődik a digitális marketinghez kapcsolódó stratégiai, analitikai és megrendelői gondolkodása is, hogy tudatosabban irányíthassa saját jelenlétét, és valóban eredményalapú döntéseket hozhasson.
Ha sok a megjelenés és kattintás, de az üzleti eredmény elmarad, itt az idő, hogy kritikusabb szemmel nézze a nagy számokat.
A marketinges szakmában előfordulhat, hogy a látványos számok mögött nincs valódi stratégia vagy mérhető eredmény – csak zaj és felesleges költségek.
Marketing másodvéleményünkkel azoknak segítünk, akik nem akarják tovább elfogadni a homályos riportokat és népszerű marketinges kifejezéseket, hanem tisztán, objektíven szeretnék látni, mi működik és mi nem. Így elkerülheti, hogy a marketingje csak látványos, de hatástalan legyen.
Ha úgy érzi, hogy az eddigi marketingmunka inkább keltett zajt, mint hozott valódi eredményt, ez a program Önnek szól.
Ajánljuk:
A marketing másodvélemény nem kritikát vagy leszólást jelent, hanem egy támogató, konstruktív segítséget.
Célunk, hogy kívülállóként, objektíven átnézzük az eddigi marketingtevékenységeket és megmutassuk, hol lehet javítani, egyszerűsíteni vagy éppen megerősíteni a stratégiát és az aktivitásokat.
Nem azért vagyunk itt, hogy bíráljunk, hanem hogy együtt találjunk megoldásokat, amelyekkel a marketing valóban hatékonyabbá válhat. Hiszünk abban, hogy a jó marketing alapja a tiszta, tényeken alapuló visszajelzés és az együttműködés.
A másodvélemény nem egy végállomás, hanem egy kiindulópont. Miután feltártuk és megvizsgáltuk a jelenlegi helyzetet, közösen átbeszéljük az eredményeket és a legfontosabb tanulságokat.
Ezután három út állhat nyitva:
Gyors beavatkozás
Ha a probléma könnyen azonosítható és kezelhető, azonnali javaslatokat adunk a korrekciókra, hogy minél előbb javuljanak az eredmények.
Stratégiai átalakítás
Ha a helyzet összetettebb, segítünk egy részletesebb, hosszabb távú marketingstratégia kidolgozásában, amely biztos alapokra helyezi a marketingtevékenységet.
Képzés és támogatás
Ha szeretné, hogy Ön vagy csapata mélyebben is értse és irányítsa a marketinget, testreszabott képzéseket és konzultációkat kínálunk.
A marketing másodvélemény így nemcsak feltárja a gondokat, hanem konkrét, működő megoldásokhoz vezet, amelyekkel hosszú távon is eredményesebbé teheti marketingjét.
A másodvéleményhez a kapcsolatfelvételi űrlap az oldal alján található, itt választhatóak ki a másodvélemény lehetőségek is. Kérjük, ha lehetősége van rá, az Üzenet részben küldjön el nekünk minél több információt.
Ahhoz, hogy a másodvélemény minél pontosabb és hasznosabb legyen, érdemes előre összegyűjteni néhány alapvető információt és anyagot:
Marketinganyagok
Korábbi hirdetések, kampányok, kreatívok, landing oldalak linkjei vagy képei.
Eredmények és statisztikák
Kampányok teljesítményadatai (pl. kattintások, megjelenések, konverziók, költségek), Google Analytics és/vagy hirdetéskezelőből exportált riportok.
Marketingcélok és elvárások
Mi volt a kiinduló cél? Milyen eredményeket szeretne elérni?
Jelenlegi marketingstratégia
Ha van, összefoglaló arról, hogyan épül fel a marketing, milyen csatornákat használnak, milyen üzenetekkel dolgoznak.
Problémák és kérdések
Mik a legnagyobb kihívások? Mely területeken szeretne változást vagy javulást?
Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, email-ben, vagy az űrlapunkon keresztül!
Telefonszám: +36 30 8765 079
E-mail: info@paciensmarketing.hu
Bárándi Gergő, tulajdonos – PáciensMarketing